Неперевершений майстер гумору Джеремі Стронг( 72 роки від дня народження).

Джеремі Стронґ - найулюбленіший англійський дитячий письменник, якому сьогодні виповнилось 72 роки. Хоча книжки Джеремі Стронґа насамперед смішні та розважальні, у кожній з них є місце і для «подумати», і для «поспівчувати», і для «похвилюватися», адже під ковдрою гумору та жартів — справжні проблеми, знайомі багатьом родинам. Попри всі біди, у фіналі на героїв чекають щастя, радість і злагода.
Народився письменник в 1949 р. в Лондоні. Але перш ніж стати майстром художньої словесності, він пройшов довгий і тернистий шлях. Свого часу Стронг працював пекарем-кондитером і начиняв пиріжки джемом. 

«Я пишу смішні твори. Історія повинна бути смішною – це головне. І вона буде такою, тому що так працює мій мозок. Найважливіше для мене – щоб дитина читала книжку.»

Після закінчення Йоркського університету він став вчителем початкової школи. Перший серйозний твір він опублікував в 1978 р.. Це була захоплююча історія «Хвіст Сміта». На сьогодні бібліографія великого письменника налічує близько 100 книг.
Він створив близько сотні книжок, потішив мільйон дітлахів і спричинив мільярд реготань. Він пише про серйозні речі, але щоразу йому вдається це зробити смішно. 

«Я не можу писати серйозних книг, бо за кілька сторінок мені стає нудно, автоматично вигулькують жарти і жанрово книжка знову перетворюється на якусь комедію»